Puan vermedi·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ağustos 2024 13:19 Geçenlerde kütüphanede bitirmiştim. Bu kitap, Sultan Reşad’ın yanında bir başkâtib olan Halid Ziya’nın umumiyetle Dolmabahçe’deki anılarını ihtiva ediyor. 30 sene sonra yazdığı için hatrında kalanları yazıyor. Ama yine de çok mühim bilgiler var. Zaten kendisi bir erbab-ı kalem yani keyifle okuyorsunuz. Abdülhamid ‘le Selanik’te bir mülakat yaptığını dahi hatırlıyorum. İttihatçılar kendisini seviyor, ahiren bir çok vazifede bulunuyor. Lakin yeri geldiğinde onları tenkit etmekten de içtinap etmiyor. Daha bitaraf olduğunu hissettiriyor. Vesselâm.