S
@VaktiyleBirAtsizvarmisvarolsun · 1yıl
Takip Et
Cevapları Alalım
Kafanızdaki şeyi uygularsanız her neyse, en çok neyi özleyeceksiniz?
Soru Cevap
17 beğeni
·
286 Gösterim
4 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Bırakıldı
Kafamdaki şeyi uygularsam- ki yapacağım sıcak yatağımı annemin mantısını ve Hatay Usulü Dürümü özleyeceğim
3
Önceki 5 yanıtı göster
S
Gönderi Sahibi
@P0ker olur öle seyler
1
Gizle
Melek
O şeyi yaparsam her şeyden vazgeçmisim demektir vazgeçtiğim şeyleri özlemek de salaklik olur
2
S
Gönderi Sahibi
Doğru
1
Gizle
Monna Rosa
Hiçbir şeyi. Yapacağım şeyi mutlu olmak ve eskiyi tamamen kapatmak için yapacağım.
1
nil
Kendime olan saygimi özleyeceğim
1