Cevapları Alalım
Kafanızdaki şeyi uygularsanız her neyse, en çok neyi özleyeceksiniz?
Soru Cevap
·
286 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kafamdaki şeyi uygularsam- ki yapacağım sıcak yatağımı annemin mantısını ve Hatay Usulü Dürümü özleyeceğim
S
Gönderi Sahibi
@P0ker olur öle seyler
O şeyi yaparsam her şeyden vazgeçmisim demektir vazgeçtiğim şeyleri özlemek de salaklik olur
S
Gönderi Sahibi
Doğru
Hiçbir şeyi. Yapacağım şeyi mutlu olmak ve eskiyi tamamen kapatmak için yapacağım.
Kendime olan saygimi özleyeceğim