Keşke bitmeseydi dediğim bir kitaptı. Hem okurken üzüldüğüm hem de kahkalarla güldüğüm bu kitaba ne desem az kalır. Beyah’nın yaşadıklarına mı üzülsem yoksa Samson’ın mı gerçekten bilmiyorum. İki yaralı kalp birleşince neler oluyor bunu gördüm kitapta. İkisi de çok ama çok güçlü karakterler. Beyah ve Samson’ın acılarının benzerlikleri resmen iki karakteri birbirine çekmiş.
Gençlik romanlarını seviyorsanız kesinlikle okuyun pişman olmayacaksınız.