3 yılın sonunda bir çizgi roman nasıl bir solukta bitirilir oynat bakalım...
Öncelikle işe çizgi romanı baş ucuna koyarak başla ve her gün 2 bölüm okuyacağına dair kendini ikna et.
Başarılı olduysan tebrikler! İlk bölümü geçtin.
Sonra sulu boya çizimlerinin güzelliğine bırak kendini.
Çizgi roman da en sevdiğim bölüm çizimlerin canlılığı sanki gerçek bir dizi, bir film izliyormuşum gibiydi.
Genç okurlara değil de daha yetişkin okurlara hitap ettiğini söyleyebilirim.
Hikayeler birbirleriyle paralel dikkat ederek okumanız tavsiyemdir.
Yaşam ve Ölüm'ün ne kadar var olduğunu ancak rutinimiz de nasıl unuttuğumuzu bir kez daha hatırlatıyor bize.
Her an her şey olabilir. Sevdiklerinize sahip çıkın en çok da kendinize!
Daha detaylı bir yorum olarak da Burak Arkan'ın Youtube yorumuna baktım.
Destek diyorum reklam değil.
youtube.com/watch?v=jAcZcIC...