"BİZ BİRİZ..."
Selam kitapseverler
Harika bir öneri ile geldim.
Sırların, aşkın, çocukluk tramvalarının ve tabi ki aksiyonun dolu dolu olduğu bir kitaptı.
Çöplük denilen yerde çocuklar 6 yaşında ailelerinden kaçırılıyor. Her birinin o yaşa dair bir travması var. Hırsızlıktan keskin nişancılığa kadar illegal olan her şey için eğitim alıyorlar. Kaldıkları yerde kapı ve cam yok. Sıcak su veya Sıcak bir yiyecek dahi yok. Açlık, sefalet, dayak ve başarısız görevler sonucu cezayı en ağır şekilde yaşıyorlar.
Nil bu sistemin içinde, tek derdi annesini öldüren babasından intikam almak ve kendisine, buraya getirildiğinde tecavüz edeni bulup öldürmektir.Step ile sevgili, Ömer ve Buse ile iyi arkadaş ve çöplüğün beyni olan Zühtü ile bu sefalet içinde yaşamaktadır. Kitap Nil'in bir görevde başarısız olması ile başlıyor. Cezasını çekse bile, gözü önünde bu başarısızlığa bedel bir çaylak infaz ediliyor. O andan sonra Nil bu sistemin başını bulmak ve çökertmek için yemin ediyor. Tabi çöplükte duşlardan telefonlarına kadar her yerde kamera ve dinleme cihazları var. Tabi Nil bunun ufak bir yapılanma olmadığını, dünyanın bir çok yerinde çöplük gibi Koza adı verilen yerlerde bir çok çocuğunda kendileri gibi yetiştirildiğini öğrenir. Tabi bir de bu sistemi kuran büyükbabasıdır ve örgüt halini alan bu düzen çok eskiye dayanmaktadır. Şuan ise başta olan babasıdır. Her öğrendiği ile biraz daha yıkılan ve kahrolan Nil, Step ve arkadaşlarını bu sistemi çökertme yolunda kaybetmek istemez. Ve mücadeleye tek devam etmeye çalışır. Elbette Step sevdiği kadını yalnız bırakmaz. Geçmişe dair sırlar ve gerçekler, güvendiği insanların arkasından vurması derken bu yolda işi zordur. Sistemi çökertmek için başa geçmesi gerekir. Bu yolda ilerlerken arkadaşları ve Step'i isteme bile bu yolda yalnız bırakmazlar. Tabi yaşadıkları kayıp ve gelinen son da hepsini bekleyen ortaya çıkmamış gerçekler vardır.
Ben okurken soluksuz okudum. Mutlaka okumalısınız.
♡NilStepUmutUtkuTutku
♡ZühtüYakutAsaf
♡BuseArda
♡KurtKuzu
♡Hamza
♡Aslan
Ömer