·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ağustos 2024 17:37 Gayet güzeldi. Sanırım son serisi. Şehir labirente dönüştükten sonra Kirie'nin hala anne babasını bulma isteği saçmalıktı. Tabii Suiçi de onunla birlikte geldi. Zaten yapılacak bir şey yoktu ama son kısımda Suiçi'nin dediğine göre lanet bitecek ve Kirie de kurtulacaktı. Aslında tüm olanlar Kirie'nin suçu. Suiçi daha öncesinde de birçok kez Kirie'ye buradan gidelim, bu kasaba lanetli demişti ama Kirie korkak olduğundan dolayı kabul etmemişti. Her neyse yine de çizimleri mide bulandırıcıydı. Özellikle salyangoza dönüşen bir adamın başka birinin kabuğunun içine girmesiyle yalanarak yenilmesi... Kirie Suiçi'yi hak etmedi.