·608 syf.····Okunma: 30 Ağustos 2024 18:58 o kadar sıktı ki 360 da bıraktım kitabi keske bu kadar dolambacli bir sekilde yazmasaymis yazar ve asiri gereksiz uzun bazi yerler tuhaf kismi da ilk kitaba gore hic bir duygu gecirmedi bana az kala reading slumpa giriyordum nasir ve zafiranin iletisim ozurlulugu de bı yerden sonra kafayi yedirtiyor altair ve kifah bence kitabin ikonikleriydi geri kalanini okumasam hic bir sey kaybetmem