·232 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2024 22:39 Öncelikle kitabın yazarı Ziya Selçuk'a Teşekkürlerimi bir borç bilirim..
Sadece çocuk yetiştirmek değil aynı zamanda anne baba yetiştirmek üzerine yazılmış bir kitap..
Kitap içerisinde verilen örnekler 'kelime' temelli olup kelime özlerini açıklanmış.
Kelime özlerine inerek olaylara farklı bir gözle bakmamamı sağladı. Bazı bölümlerde kendi çocukluğuma inip değerlendirme yaptırdı. Bazen de aaa evet çocuklara böyle davranmalıyım dedirtti.
Kitap kendi içinde bölümlere ayrılmış olmasına rağmen bütüncül bir anlatımı vardı.
Sade, anlaşılır, açıklayıcı ve en önemlisi farklı Bi tarzda yazılan aile-öğretmen-çocuk-okul ve yaşam kitabı...