10/10
·432 syf.··
2024 22. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 26 Ağustos 2024 00:00
Sokak Nöbetçileri evrenine veda ettiğimiz o kitap...Kitap çok güzel diğer kitaplarına göre bayağı bayağı güzel kesinlikle bu mutlu sonu hakettiler.(spoiler)->Çok güzel bitsede bence yazarımız Helin ve Yankı'ya çok odaklanmış mesela Işık ve Koza'nın çocuğu asla olamadı, Mutlu artık mutlu olamadı hep yalnız kaldı ama bence kesinlikle Yankı'nın babalığını okumalıydık çünkü o kısacık son bölümde bile o kadar güzel yansıtılmıştı ki.Ferda ve grubunuda okumak çok isterim aslında ama büyük ihtimalle yazılmaz.<-(spoiler sonu)Genel olarak çok beğendiğim bir kitaptı bazı başka yazarlara göre kesinlikle okurların bütçesi düşünülerek tasarlanmış yani sayfa sayısını artırmamak için punto küçük tutulmuş.Ve tekrar tekrar okunulacak bir kitap kesinlikle tavsiye ederim.
Sokak Nöbetçileri 4Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20233,426 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.