·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Eylül 2024 01:25 uzun zamandır cesaret edemediğim ötelediğım bir kitaptı hislerim yanıltmadı beni,agırlığını beni dağıtıp uykusuz bırakacagı hissim dogru cıktı.Bu kitabı üç gecede bitirdim çünkü tek solukluk bir kitaptı her bıraktığımda hasanı kenara itmişim gbi oldum o yüzden tek solukta olmalıydı son bolümde sohrab ölseydi gercekten tokat yemiş olcaktim velhasıl içime öyle oturduki sindirmem uzun sürecek....