·410 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2024 21:33 Distopik fantastik türünde mükemmel bir kitaptı. Son zamanlarda okuduğum en iyi kitapların arasına girdi. Kitabı bütünüyle beğendim. Karakterleri, yazımını, konusunu… her şeyi o kadar iyiydi ki. Karakterler mükemmel değildi mesela. Hepsinin kendince kusurları, hatalı seçimleri vardı ve bu kesinlikle çok gerçekçi duruyordu. Hepsinin kendine has özellikleri vardı. Başrol kızımız, gücünün farkında olmayan ama kesinlikle güçlü bir karakterdi. Kitaba söyleyecek hiçbir kötü yorumum yok. Her şey kararındaydı… tam olması gerektiği gibi. Konusunu gerçekten çok beğendim,sıradışıydı. okunmayı kesinlikle hak ediyor. Fantastik okumayı seviyorsanız şans vermenizi tavsiye ederim. Konusu gerçekten farklı ve yazar öyle bir yazmışki sanki o dünyanın içindeymişsiniz gibi hissediyorsunuz. Sonunu böyle beklemiyordum, bu yüzden şaşırdım. 2. Bir kitap var mı hiçbir fikrim yok ama böyle de okey bence. Gerisini kendi hayal dünyamızda hayal edebiliriz. Ki bence yazarda bu şekilde düşünerek böyle bir son yazdı. Kısaca ALIN OKUYUNNNNN!!!pişman olmazsınız.