3/10
·576 syf.··
2024 25. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 01 Eylül 2024 21:06
Bu seriye verebileceğim en yüksek puanı bu kitapta kullandım. Slow burn kitapları severim, bu kitabı da beğendim ama bazı yerler beni biraz sıktı. 150-200 sayfa daha az olsaymış daha iyi olurmuş. Karakterleri sevdim fakat hiç bağlanamadım (doğrusu serideki hiçbir karaktere bağlanamadım) fakat bu kitap biraz daha iyiydi bence. Ama kötünün iyisi yani. Twisted serisini asla önermem… Tamamen smut üzerine kurulu bir seri ve nefret ettim gerçekten. Sadece bu kitap diğerlerine nazaran daha okunulabilir. (Bu arada epilog bölümü çok hoşuma gitti. Kitaptaki en güzel bölümdü bence.)
Çarpık YalanlarAna Huang · Martı Yayınları · 20232,243 okunma
·
636 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Burdaki erkek karakterlerin düşünce yapısından nefret ediyorum. İç seslerini okumak, onların povlarını okumak işkence gibiydi. Ama ana huangın diper serisi bi tık daha çekilebilir bence(kendime acı çektirmeyi sevdiğimden okumadan duramıyorum da)
yağmuR ☆
Gönderi Sahibi
Şevval‘s hic alıskın degilim pdf okumaya…
Smut üzerine kurulu kitaplardan nefret ediyorum. Bu arada incelemen her zamanki gibi harika. ❤
yağmuR ☆
Gönderi Sahibi
Book Butterfly umarımm 🩷
christian'ı çok hızlı affetti bence. adam ebesine kadar biliyordu 💀 o kısımdan sonra stella bana aşırı enayi geldi
yağmuR ☆
Gönderi Sahibi
ya cidden hemen bi olayda kurtardı diye affetmeye basladı 🤓 ne alaka yani zaten koruması stella’nın yanındaydı gorevi oydu cok sacma
acaba smut yazarları ilk kitaplarını yazarken ne düşünüyor, sabah uyanınca bi anda oha ben smut mı yazmalıyım diyorlar
yağmuR ☆
Gönderi Sahibi
nur hatırlıyorum sanırım 😳
Booktok mağduru olarak serinin ilk kitabını aldım. İlk smut sahnesine kadar okudum. Çok korkunç ve iğrençti daha da okuyamadım. Alex'in neden bu kadar sevildiğini anlamış değilim. Yine iyi okumuşsun son kitaba kadar tebrik ederim.
yağmuR ☆
Gönderi Sahibi
balım valla 1. ve 2. kitap beni çok zorladı, 3 ve 4 o kadar değildi ama tüm seriyi aldığım için kendimi zorlayıp okudum bi şekilde. Gerçekten çok zordu…