·576 syf.····Okunma: 01 Eylül 2024 21:06 Bu seriye verebileceğim en yüksek puanı bu kitapta kullandım. Slow burn kitapları severim, bu kitabı da beğendim ama bazı yerler beni biraz sıktı. 150-200 sayfa daha az olsaymış daha iyi olurmuş. Karakterleri sevdim fakat hiç bağlanamadım (doğrusu serideki hiçbir karaktere bağlanamadım) fakat bu kitap biraz daha iyiydi bence. Ama kötünün iyisi yani. Twisted serisini asla önermem… Tamamen smut üzerine kurulu bir seri ve nefret ettim gerçekten. Sadece bu kitap diğerlerine nazaran daha okunulabilir. (Bu arada epilog bölümü çok hoşuma gitti. Kitaptaki en güzel bölümdü bence.)