Spoiler içerebilir!
Kitabını da okudum, filmini de seyrettim. Filmde de, kitapta da duygular çok güzel yansıtılmış. (Ağladım...)
Sadece sonu için üzücü diyemem. Kitap başlı başına üzücüydü ki zaten dram kategorisinde.
Kesinlikle dram=Five Feet Apart diyebiliriz.
Okumanızı tavsiye ederim. Hayatın ne kadar kısa olduğunu ve zamanımızın çok değerli olduğunu vurgulayan bir kitaptı.
Bence tam sonbahar/kış vakitlerinde okunması gerek bir kitap...