Ölüm döşeğinde olan bir adamın ölümle ilgili olan iç sorgulamalarını konu eden bir kitap. İvan İlyiç ile birlikte ölüm hakkında sorgulamalar yapıyor ve İvan İlyiç tarafından manevi bir harekete yönlendiriliyorsunuz. İnsanı tutup silkeleyen, insanı gerçekten uyandırma amacında olan ve bunu çok güzel bir şekilde başaran bir kitap. Demem o ki; kesinlikle herkes okumalı. İyi okumalar.