Selamlaaar! Gelin beraber kaosuyla entrikasıyla sizi genç-yetişkine doyuracak o kitaba bakalım Kitaba ilk başladığımda gerek marka adları gerek bazı kelimelerle dünyaya girmeye sıkıntı yaşasam da sonrasında alışınca aldığım zevkten çok memnun kaldım Öncelikle biraz kitabın konusundan bahsedeyim, Samantha hayalleri ve hedefleri için aslında onluk olmayan bir karaktere bürünüyor ve çevresindeki arkadaşları sayesinde de o bol şöhret ve lüks hayatın içinde kendini buluyor. Tabii o hayata doğuştan sahip olan bir de esas oğlanımız var ki… Timothy Kingston. Karakter verdiği alt mesajlarla bile bütün kitabı özetleyebilecek türden diyebilirim. Dediğim gibi kitabın dili sizi ilk başta içine çekmeyebilir ama sonrasında olaylara alışınca çok akıcı bir hal alıyor. Benim en sevdiğim kısımlar aslında sosyal tabaka hakkında verdiği alt mesajlardı. Ve kesinlikle en sevdiğim karakterde Tim oldu. O şöhretin arka planı kitapta çok güzel ele alınmıştı. Dönüp baktığımda bazı karakterlerin karakter gelişimi de oldukça güzeldi. Bazı kısımlarda şoka sokup bir komaya girmeme neden olmadı desem yalan olur. Özellikle -spoi olmaması için söyleyemiyorum- ama sonlara doğru yaşanan o entrika seviyesi en yüksek olay… Kalbim elimde okudum. Ve Anya, sen yaşama kardeşim, yaşama. Anlattıklarımı seviyorsanız bu yılın favorilerindendir. Alın listenize okuyun.