10/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2024 38. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2024 00:47
Bu kitabı uzun zamandır merak ediyordum ve okumak istiyordum , arkadaşım almış okumaya çalışmış onu sarmamış biz konuşurken sana vereyim ben okumam demişti. Verdi, bende elimdeki diğer kitapları bitirip biran önce bu kitabı okumaya başladım çünkü gerçekten merak ediyordum. Daha önce başka bir arkadaşımda bu kitap için yarıda bıraktım falan demişti ama bütün bunlara rağmen bu kitapta beni çeken bir şey vardı ve ben ısrarla okumak istedim. Neyse kitaba başladım ve pek iyi bir ruh halinde değildim kitaptaki gibi pişmanlıkların ve keşkelerin içinde olduğum bir ruh halindeydim . Önce Noranın o derin depresyonunu iliklerime kadar hissettim belki Nora’yı kendime benzettiğini için bilmiyorum ama sonra Nora’yla beraber aydınlandım. Yaşamak istediğimiz tüm hayatları yaşamamız mümkün değildi , mükemmel hayat diye bir şey de yoktu . Var olan hayatı güzelleştirmeye çalışmamız gerekiyordu sadece elimizdeki hayatın kıymetini bilmek gerekiyordu. Hayatı anlamaya çalışmak değil sadece gelişine yaşamak gerekiyordu. Sevgiyle kucak açıp kendimizi sevip hayatı kabullenmeliydik belki de . Güzel bir zamanda karşıma çıkan bir kitap oldu benim için . Kimileri kitabın çok abartıldığını düşünüyor, aslında kitap bize bilmediğimiz bir şeyi söylemiyor aynı şeyleri söylüyor bu yüzden insanlara abartılmış gelebilir evet. Ama bazen bildiğimiz şeyleri de duymaya ihtiyacımız vardır belki de öyle bir anda hayatımıza dokunmuştur belki bu kitap . Kitabı bana hediye eden arkadaşım Merve’ye Beni yolculuğuna ortak ettiği için Nora’ya Ve sevgili yazara çok teşekkür ederim.
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,7bin okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.