"Ben zamandan yapılmışım," der Jorge Luis Borges, "zaman beni sürükleyen bir nehir, ama nehir benim." Algılarımız, düşüncelerimiz ve bilinç içeriklerimiz gibi, hareketlerimiz ve eylemlerimiz de zamana yayılır. Biz zamanda yaşarız, zamanı örgütleriz, bizler baştan aşağı zaman yaratıklarıyız. Fakat içinde veya kıyısında yaşadığımız zaman Borges'in nehri gibi kesintisiz midir? Yoksa daha çok bir ipe dizilmiş boncuklar gibi ayrı anların birbirini izlemesine mi benzer?