4/10
·864 syf.·
12 günde okudu
·
2024 41. kitabı
Hanya Yanagihara
8/10 · 5,6bin okunma
·
62 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
eylül
Gönderi Sahibi
İşte geldik en zor kısma.. umarım ay bitene kadar bitersinn
Umarım psikolojimiz kaldırır 🙏🏻
eylül
Gönderi Sahibi
Lahmacunn aa tam aynı yerdeyiz burdan sonra başlıyormuş olaylar öyle diyorlar bakalım bizi ne hale getirecek
eylül çok merak ediyorummm
eylül
Gönderi Sahibi
Sonu o kadar tatmin etmedi ki.. Bu kadar olay dönüp böyle bir son vermesi beni çok boşlukta bıraktı. Artı olarak da son cümleleri ana karakterden okumak,onun son duygularını hissetmek isterdim. Sırf 800 küsür yazılmış emek verilmiş diye 4 verdim fikrimce okunmasa da olur,hatta daha iyi olur.
eylül
Gönderi Sahibi
Yarım kitap bırakmayı sevmediğim için devam ediyorum ama GERCEKTEN BU KADAR DA DEGERSİZ OLMASİN HAYATİN HANİ SENİN YANINDA OLMAYA CALİSAN BİRİ VAR HALA KENDİNİ BOK CUKURUNA SÜRÜKLÜYORSUN SENİN YUZUNDEN O DA KAFAYİ YEDİ KENDİMİ PARCALİCAM DUR ARTİK
eylül
Gönderi Sahibi
Duvara baktıran yerlere geldim.. okumayı bile içim almazken bunları yaşamak çok acımasızca çok kötü oldum şuan
NE OLMUŞ BÖYLE
eylül
Gönderi Sahibi
Valla sonuna kadar direndim ama pek bir şey kaybetmedin emin ol. Drama bayılan ben bile boğuldum artık.
eylül hadi ya bazen aklıma geliyor devam mı etsem diye sonra olaylar geliyor vazgeçiyorum sen de böyle yazınca yarım bıraktığıma sevimdim ☹️☹️
Reklam
eylül
Gönderi Sahibi
Bit artık ya hani bit bitt
eylül
Gönderi Sahibi
Dün güncellemeyi unutmuşum🥲
eylül
Gönderi Sahibi
Kitaptaki olaylardan kafa mı kaldı