Sonu o kadar tatmin etmedi ki.. Bu kadar olay dönüp böyle bir son vermesi beni çok boşlukta bıraktı. Artı olarak da son cümleleri ana karakterden okumak,onun son duygularını hissetmek isterdim. Sırf 800 küsür yazılmış emek verilmiş diye 4 verdim fikrimce okunmasa da olur,hatta daha iyi olur.