·108 syf.····Okunma: 04 Eylül 2024 03:24 Dönemine göre müthiş bi farkındalıkla yazılmış. Ama tam pembe dizi kıvamında ya. Aslında bu kötü bi şey değil. Okuması eğlenceli oluyor. Sadece direkt ölüme sarılmaları belli süre sonra sıkıcı gelmeye başlıyor. Bi durum bakalım ya. Savaşın azcık. Sevda uğruna ölünce mi sevda olur yoksa savaştıkça mı? İlki en kolayı gibi geldi gözüme ama siz bilirsinizz.