Lise kurgusu
Yetişkin içerik
İlk 80 sayfada sinir krizi geçirirken sonra nasıl böyle sevdim hiç anlamadım bile!!! Çift resmen toksikliğe yakın bir noktadan, bir anda soft-seksi aşamasına geçti
En başta, gerçekten hem Wren’in hem Crew’in düşünce şekillerini ve karakterini sevmedim… Bence hiçbir çekicilikleri yoktu, aralarındaki ilişki de dahil. Hatta olay akışı ve yazım dili de beni çekmemişti. Tam pes etmek üzereyken bir anda tüm kitap dinamiği değişti sanki ve ben tutulmuş şekilde okumaya başladım
Wren’in karakter gelişimini okumaya aşık olmuş olabilirim… Aile ilişkisindeki değişimler, Wren’in her sorgulayışı ya da kendini bulma arayışına girişi beni mest ediyordu. Crew’in ailesinin içine de tamamen girmek istemiştim çünkü ikisinin de sorunları vardı. Wren için bu durum detaylı ele alınırken Crew için bahsedilip geçildi sanki ve sonra sorunlar yokmuş gibi oldu, öyle kaldı. Ama bitirdiğimden bundan rahatsız olmadığımı fark ettim.
Yine de… Crew’in gelişimi beni şoka soktu. O kadar şaşkınım ki nasıl böyle bir çifte dönüştüler diye. Aralarındaki değeri çok net hissediyorum Özellikle Crew’in bunu yansıtma şekli ve kabullenişine ba yıl dım
Ortalardan sonra, Crew ve Wren ilişkisi harici olaylarda bir önemsizlik oluştu. Konuşulan çoğu sansasyonel olay ya da karakterler, arkadaş ya da farklı türdeki okul ilişkileri, silik bir şekilde yok oldu. Yoğun olarak ikisinin ilişkisi üstünde durduk.
Kalbimin kırılmasını bekliyordum ama o tarzda bilindik oyunbaz şeyler bile yaşanmadı. Bunu sevdim, sanırım sebebi kitabın toksikleşmemesi. Herhangi bir noktada çiftin soft-seksi enerjisi kaybolmadı ve aslında gerçekten birbirlerinin ön planda olduğu bir ilişki yaşamaya başladılar. Çok şaşkın bir şekile seviyorum