Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 23 Temmuz 2024 15:55 Ben okurken güldüm… ki bu benim için önemli bir kriter. Gülse Birsel’in kaleminden çıkan şeyler çoğu zaman anksiyete ve strese çok yatkın olan ruhuma iyi gelen bir bol çikolatalı bir tatlı gibi … Bu kitabında da bana göre ülkenin aydınlık bir yüzü gibi gördüğüm kendisinin hayatına dair çok keyifli anılarını paylaşmış bizimle. Bazı net ve keskin fikirleri duyar çağında yaşayan biz genç kuşağa fazla gelmiş olabilir ama ben onlara da çok güldüm ben olgun insanların hayatta net fikri olmasını her şeyi herkesi düşünmekten hiçbir şey diyemeyen insanlar olmayıp bazı şeyleri daha açık söyleyebilmelerini seviyorum. Çünkü her şeyi düşünemez her şeyi sevemezsin bence