Puan vermedi·48 syf.····Okunma: 05 Eylül 2024 01:29 Kapağı ne kadar güzelse içeriği de o kadar kötü bir dergiydi. Şu ana kadar okuduğum en sıkıcı Ot dergisiydi. Neden böyle oldu anlamadım açıkçası, yani okurken de sıkıldım yani içeriği konusunda neden böyle yaptıklarını ya da neden bu kadar fazla yazıya yer verdiklerini anlamadım. Ayda zaten bir tane dergi çıkarılıyor ve bu dergide de yazım hatasının bu kadar fazla olması beni çok şaşırttı. Ve özellikle "Kaçırılan" başlıklı bir yazı vardı ve asla beğenmedim. Hayır ne anlatıyor onu bile anlamdım gerçekten sorun bende mi diye düşündürttü .