Oscar Wilde’dan okuduğum ilk kitaptı. Dili yormayan, kısa sürede okuyabileceğiniz bir tiyatro eseri. Hikaye, Leydi Windermere’nin kocasıyla ilgili duyduğu dedikodularla başlıyor. Sonrasında leydinin git-gel’li düşüncelerinin yanı sıra ilerleyen olayları okuyoruz. Kitapta genel olarak iyilik kavramı üzerinde durulmuş. Benim beğendiğim bir kitap oldu.