Kitabı okurken beklentim yoktu. Yazarın diğer serisini de okudum. Aralarında fark vardı. Yaralasar bana duyguları tam verememişti. (spoiler olabilir.) 2. kitabın sonunda kendimi ağlamaya zorlamıştım hatta. Olayları pek anlayamadım. (kendi salaklığım da olabilir) Ama karekterler ve okuyucu arasında küçük bile olsa bağlantı kurabilir.
Puan: on üzerinden yedi