Puan vermedi·446 syf.··
2024 27. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 07 Eylül 2024 10:21
Herkese hellö Eylül ayının ilk yorumundan hepinize kucak dolusu sevgiler. Çok uzun zaman önce -sanırım geçen sene ocak ayıydı- Kule serisini okumaya karar vermiştik. Bu yolculukta Ka-Tet’ten ayrılanlar oldu. Yolun başında ve ortasında pes edenler oldu. Bu durum bazen kendimi Roland gibi hissettirse de, bu macerayı ne şartlar altında olursa olsun bitirmeliyim. Bu kitap King’in şaheserim dediği serisi. Bu kitabın sonunda Kule serisini yazarken ne gibi zorluklar çektiğini, tıkanıklıklarını, olay örgüsünün içinden çıkamadığı durumları günlüklerinden bize aktarmış. Bazı konularda kendisi ile hemfikir olmak çok güzeldi Birçok yazarın normal eleştiriyi bile kaldıramadığı yerde King kendine çok güzel sövebiliyor bu adamı bundan dolayı çok seviyorum Altıncı kitapta neler oluyor derseniz eğer ortalık gerçekten çok karışıyor. İblis-anne Mia, Sussannah’nın karnında korkunç bir yaratık büyütmektedir. Doğum yaklaşmıştır. Ka-Tet üyelerinin herbiri bir yanda farklı olayların peşinde koşturmaktadır. Bu dağılmanın gerçek bir birleşmeye varma olasılığı var mı? Tam da kafamda bu soruyla kitabı bitirdim. Bu kitapta olaylar bambaşka bir boyuta taşındı-gerçek anlamda da- Hikayenin sonunu aşırı merak ediyorum. 7.kitabı bir an önce başlamalıyım Herkese mutlu okumalar
Susannah'nın ŞarkısıStephen King · Altın Kitaplar · 20171,008 okunma
·
139 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.