Seri olarak anlatmak gerekirse sürekli başlarına bir bela gelmesi bir şekilde bundan kurtulmaları
Hayatlarına yeni giren bir kadın karakter kadına zorbalık hepsi aynıydı 3. kitapta ise 5 erkeğin 5 kadınla beraber olması ve hepsinin evlenip çocuk yapmasın seri olarak hiç beğenmediğim bir kitap oldu
tüm kitapları bir şans vermek istediğim için Seriye çok zorlanarak bitirdim kimseye tavsiye edemeyeceğimi bir seri oldu