Çok güzel bir kitaptı. Okudukça aktı ve beni rs’den çıkarttı. Dane çok mükemmel bir adamdı. Başrollerin aralarındaki sorunu sürekli konuşarak çözmesi ve olayın uzamaması da kitabı bir o kadar güzel kılmış. Her kitapta iletişimsizliğin oluşturduğu sorunları okurken bu kitapta iki insanın iletişiminin iyi olduğunda ilişkilerinin nasıl olduğunu görmüş olduk. Çok beğendim.