Melek narin..
Derler ki; dünyaya bir kız çocuğu getirdiğinde ölürken elini tutacak kişiyle tanışmış olursun.. Peki narin can verirken elinden kim tuttu? annesi mi babası mı abisi mi her şey bir kenara küçük bir kız çocuğuna nasıl kıyabiliyor insan, hiç mi vicdanınız yok sizin ya. Sekiz yaşındaki bir kızın ne zararı dokunur ki insana hayat dolu cok güzel gülen bir kız çocuğu.. 🍀Nasıl koyabildiniz toprağa küçücük bedenini narinin hakkı ölmek değil bugün yaşıtları ile okula gitmekti. Kahrolun inşallah narine değen elleriniz kırılsın... Merhamet misafir olduğu için her kalbe layık olmazmış. Sana bu yaşta bu zulmü hak gören, şu güzel yüzünü solduran insanlara da dünyaya da lanet olsun!🥀
1000Kitap
·
147 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.