·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Kasım 2017 09:39 Yazarın okduğum ilk kitabı. Türün de okuduğum ilk kitabı. Zeka kokan tespitler ve kelimelerin cümleleri oluştururkenki raksı başlarda çok hoşuma gitti ve hayranlık uyandırdı. Fakat bir süre sonra sıkmaya başladı. Biraz zorlama geldi kurulan cümlelerdeki bazı dans figürleri.
Yarıda bıraksam mı diye düşünmeme rağmen devam edebildim ve sabah otobüste son sayfasını kapattım.
Toplu taşımada okumanın zor olduğu bir kitap. Kopup gidebiliyorsunuz hikayeden.
Tekrar okur muyum bu yazarı diye sordum kendime ve bir şans daha vermem gerektiğini düşündüm. Ama hemen değil biraz ara vermekde fayda var :)