Kısaca özetlemek istiyorum: maalesef kitabı hiç beğenmedim ve çok zorlanarak okudum. Kişisel gelişim, düşünce yöntemi ve düşünce yöntemiyle insanın hayatını nasıl kurup yönetebileceğini anlatıyor. Fakat herhangi bir somut kanıt olmadan, genel geçer söylemlerle yazılmış, uzun uzun bir anlatım var kitapta.
Kitaptaki bazı alıntılar ve bazı nokta atışı cümleler dışında kayda değer bir şey yok.
-Aklınızda yüce ettiğiniz hayal yüreğinizde taçlandırdığınız ideal her neyse, hayatınızı bunlarla inşa edersiniz: bunlar olursunuz.
-kibar davranılmasını mı istiyorsun? Kibar ol. Gerçeği öğrenmek mi istiyorsun dürüst ol. Ne ekersen onu biçersin: dünyanın yansımandır senin.
Düşüncenin Gücü