Serinin en kapsamlı kitabı sanırım. Beğenerek okudum. Sadettin Hoca’nın tecrübeleri çok kıymetli, mesajları önemli. Kemal Hoca ile birlikte bu güzel sohbetleri yaptıkları ve kalıcı olarak bize aktardıkları için mutluyum. Kitaplığımda her daim olacaktır. Serinin devamının gelmesini dilerim.