Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 11 Eylül 2024 12:35 İlk kez okuduğum bir yazar. Aynı şirkette babalarının ölümünden sonra kimin başarı geçeceğini karar verilmesi gereken ikiz kardeşlerin dramı diyebilirim. Kim önce doğmuş, kim sonra doğmuş kavgası var. Ve kuzenleri bizim yazarımız. Kurgu böyle. Eğlenceli bir dil. Ama bazen konudan Sapmalar var. Kısa zamanda okuyabilirsin yani okuyucuyu zorlamıyor açıkçası. Ama okuyucuya bir şey katıyor mu sorusunu cevaplamam biraz güç. Pandemi döneminde yazılmış, bir yandan maskeler, mesafeler, sürekli evde kalmanın verdiği zorunluluk konunun içine harmanlanmış. İzmir’de geçiyor ve İzmir’i bilenler için bayağı da ayrıntılı İzmir mekanları var. Ege sevimliliği hakim. Ama bir yandan da yahu bir şey eksik be diyorsun. Öyle işte.