Kitap MİT çalışanı, evli ve iki çocuklu olan Sedat'ın Mine adlı kişiyle yaşadığı yasak ilişkiyi anlatıyor. Öncelikle kitap çok akıcıydı. Bir oturuşta okunup bitirilebilecek bir kitaptı. Olay örgüsü yaptığı betimlemeler gerçekten güzeldi. Ahmet Ümit sadece olayı yazmamış o dönemin siyasi ve sosyal yapısını da büyük bir ayrıntıyla el almıştır. Genel olarak polisiye romanlarını çok sevmesem de arada o dönemleri daha ayrıntılı öğrenmek için ve kafa dağıtmak için okunmasını tavsiye ederim.