·416 syf.····Okunma: 12 Eylül 2024 22:08 Merhabalar. İlk önce konusundan bahs edeyim;
Ukde isimli bir kızımız var. Ukde amcasının (babasının arkadaşının) yanında editör olarak çalışıyor. Amcası da yazar. Ve Ukde küçüklüğünden beri amcasına hayran. Yakın zamanda da Ukde'nin babası ölmüş, annesi ise hapse girmiş. Yani çok zorlu bir dönemden geçtiği için, kardeşi gibi gördüğü Taner ile içer. Bunun etkisi ile araba kullandığında uçurumdan aşağı yuvarlanırlar ancak ölmek yerine, bir solucan deliğinden geçmişe giderler. 1998'e yani Ukde'nin babasının ondan sadece 4 yaş büyük olduğu yere. En kötüsü ise, elinde büyüdüğü Eflah(yazar) amcasına aşık olur. Tabii ki bu aşk karşılıklıdır.
Şimdi düşüncelerimden bahs edeyim. Açıkcası kitabı bu kadar seveceğimi düşnmemiştim. Çünkü bu kitap hakkında çok olumsuz sözler duymuştum. Çok sıkıcı olduğu gereksiz betimlemeleri olduğu ve ya karakterlerin kötü olduğu hakkında. Ama ben bunların hiç birini kitapda görmedim. Yaralasar'ın yerini vermez ama onun kadar çok sevdim. Kitabın gidişatını çok sevdim; konusuda zaten çok güzel. Yaralasar serisinde olduğu gibi burda da çok komik sahneler vardı. Bir süre sonra gülmekten ağzım ağrıdı valla shshhshs. Ukde'yi Sedef'e benzetdiğim için çok sevdim. Ama korkmayın Sedef gibi her şeye bela okumuyor:D Eflah bu yere kadar okuduğum hiçbir wattpad erkeğine benzemiyor. İşte 'sen benimsin, diğerlerini sevemezsin, senin için her şeyi yaparım' triplerinde değildi. Çok sade ve güzel seviyor. Yani Alaz dağ ayısına benzemiyor, ehehehhe :))
Kitapda tam böyle 90'lar havası var. Çok güzledi ya alın okuyun. Zaten kısa zaman önce serinin son kitabı çıktı.
Son bir uyarıı !!! Kitap boyunca küçük Taner'in yaramazlıklarından kitabı fırlata bilirsiniz (◔‿◔)