·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Eylül 2024 23:33 Selamm direkt kitaba geçicem öncelikle kitabı barut’un ağzından okumak zevkliydi kitabı beğendim ama bayıldım diyemicem tek kötü yanı Balkan Kızı kısmı kitabın sonuna doğru geldi keşke ortalara doğru falan olsaydı ama sorun değil beğendimm