·105 syf.····Okunma: 15 Eylül 2024 16:40 İlk sayfalarda konuya giriş fena değildi ancak gereksiz kelime kullanımları , konuyu uzatma ve kelimeleri süslemeye çalışmalar benim hoşuma gitmedi. Ek olarak sanki satır doldurmak için eklenmişti bir çok cümle düşüncesi yer etti bende. Çok geçmeden iyice sıktı lakin ince bir kitap zaten deyip bitirmeye odaklandım. Satırlar beni çekemedi odaklanmakta çok zorlandım. Sona doğru mutluluk kısmına gelince daha güzel ilerledi lakin bu kez de iyi de bunların cahillik ile alakası ne oldum . Yazmak için yazılmış gibi geldi bana daha çok