Silme Sendeki İzlerimi | Sümeyye Koç
•
Şimdi Işıkları Söndürmeli ile başladığımız serüvene Silme Sendeki İzlerimi ile devam ediyoruz. Başta kitaba başladığıma Baran’a saydırmalarım öyle bir terse döndürdü ki yazar her birimiz ayrı ayrı şoka girebiliriz. Birinci kitabın sonu çok kritik ve lütfen 2. kitabı yollayın diye çığlıklar atacağımız bir yerde bitmişti. 2. Kitapta burayla devam ediyor ama sancılı sahneler; Baran ve Açelya’nın kritik dönüm noktaları, konuşulmayan her şeyin bir bir ortaya serilmesini okuyoruz. Kitabı okurken gözlerimin dolduğu yerlerde oldu, gülümsediğim yerlerde… zaten yazarın kalemi öyle akıcı ki olaydan olaya geçerken zorlanmıyorsunuz. Açığa çıkan gerçekleri okurken heyecanladım ve bazı kısımlarda oldukça şaşırdım. Evet yazarın basit bir olayla kapatmayacağını anlamıştım ama böyle derin bir şey de beklemiyordum açıkçası Sonlara doğru ise bize mutlu son saklamasını çok sevdim, özellikle karakterlerin gelişimine ise hayran kaldım. Altını çizerek söylüyorum ki özellikle Baran karakterinin gelişimi beni çok mutlu etti. Genç-Yetişkin hem kaotik hem sürükleyici bir kitap arıyorsanız şans verebilirsiniz.