Harika bir kitaptı. Ödül almış ve almayı da sonuna kadar hakediyor. Sadece çocuklar değil, özellikle ebeveynler ve öğretmenlerin de mutlaka okuması gereken bir kitap. Bir çocuğun dikkat eksikliği üzerine yazılmış olmasının yanında birçok örnek davranışı içinde barındırıyor. Mesela karakterin gereksiz kelimeleri boşalttığı bir çöp var. Kötü kelimeleri içinde barındıran tüm cümleleri insana o çöp kovasına atması gerektiğini gösteriyor. Ama bunu yaparken de bir yerlerde o sözlerin asılı durduğunu vurguluyor yazar. Yani yetişkin olanlara da öğüt veriyor. Çocuklara söylenen kelimeler kuş olup havaya uçmuyor nihayetinde! Ben çok beğendim. Tavsiye ederim.