Kitabı olaylı beklemiştim ilk başta biraz ilerleyince kitabın akışının sakin olduğunu anladım.Hoş bir kitaptı, insanı etkiliyor gerçekten. Anna ve Luke arasındaki aşkın gücü paha biçilemezdi. Çevrelerinde bir sürü engel çıkmaları beni bile kızdırdı okurken. Okumak isteyenler alıp okuyabilir çok tatlı bir kitaptı.