Neee ? gerçekten bu kadar keyif veren ve aşkı bu şekilde okumak istediğim bir kitap okumamıştım. Aslında kitap hem insanların fantazilerine kulak verdiği hem de en önemlisi asla toksikleşmeden ,yaşça büyük bir aşk hikayesini duyguları gerçekten bize hissettirerek yazılmış. Kitapı çok ama çok beğendim gerçekten bana hitap eden bir kitaptı sadece jordan ismi bana hep erkek ismi olarak geldi ve karışma yaşadım ..bence kız ismi olarak olmamış .