Kendini sevmekle başlıyor her şey aslında. Kendini sevmene izin vermeyen insanlar arasındaki savaşımızı anlatıyor. Özgüvenin paramparça olduğu bir yerde sevilebileceğine inanamamak. Öyle üzüldüm ki bu noktalarda. Kendimi de buldum aslında. Herkes sevilmeye değer, sevilmeyi hak eder. Öyle boğulmuşuz ki insanların yorumları ve değerlendirmeleri arasında. Böyle güzel sevgilere, böyle güzel kitaplarda rastlıyoruz sadece.