Açıkçası kapak ve giriş sayfalarını okurken çocukça bir şey olduğunu düşündüm. Ama o kadar sert bir geçiş yaptı ki ufak bir afallama yaşattı. Kesinlikle 18 yaş üstü olması gereken bir manga. Çizimleri güzel hikayesi dolu dolu. İlerleyiş kan dondurucu merak uyandırıcı bir kitap olmuş. Manga severlerin okuması gereken yapıtlardan biri...