İlk kısımlar gelecek chapterlar için altyapı olduğundan başta sıkılacağınız, daha sonradan bu olayları bir yerden hatırlıyorumla başlayacak kafa karmaşasıyla olayları idrak etmek için ikinci defa okuyacağınız bir seri. World line teması başarılı,karakter havuzu zayıf. Bir iki yerde girdiği klişe ve temponun düşüklüğüyle sıkılmak mümkün. Alternatif mutlu bir son eklenmesi de okuyanları üzmeyelim,işinize hangisi gelirse onu kabul edin tarzında olmuş.