Beni fazla etkiliyor diye elimden bıraktım sık sık. İçerisindeki sadistçe ve mazoşistçe sahneler bence okur oranını yarı yarıya etkiliyor. Çünkü böyle bir yazının hala viral olmaması imkansız. Öznel bakarsam, kalemi ve üslubu çok iyi, akıyor. Fakat güzellemesini yaptığı bazı olgular benim ideama uymuyor. Fikir konusunda fazlaca çeliştik. Konuda kırmızı kalem bir nokta var ve yazar aslında o noktaya değmeden ana fikiri bize verebileceği bolca alan varken inatla o noktaya bir yerde temas ediyor.
Her şeyin dışında; okurken, umarım bunlar dünyada hiçbir kimsesiz çocuğun başına gelmiyordur diye dua ettim sürekli.