Şimdik efenime söyleyeyim;
İçinde bürokratik evlilik ossun sonra aşka dönüşsün, soft sevgi sözcükleri uçuşsun beni hayatın stresinden uzaklaştırsın, stabil romantizm barındırsın beni deli etmesin derseniz bu tam da size göre bir monster romance.
Konusu ise kısaca şöyle; Tüm krallıklar tarafından büyük bir öneme sahip olan mor boya ticaretinde daha rahat hareket edebilmek adına Kai olarak bilinen kadim bir ırktan gelen Kai Prensi ve aynı zamanda Dük olan Brishen Khaskhem ile Gauri Kralı'nın yeğeni olan Ildiko arasında siyasi bir evlilik yapılır. Böylece Kailer ile Gauriler arada başka beylikler bulunmadan direkt ticari faaliyette bulunabileceklerdir. Ancak bu diğer krallıkların pek de hoşuna gitmeyecektir...
Çok güzeldi çok hojdu fekat aksiğyon pek azdı yeğenim vağğyy (yankılı)? :/
Yakın zamanda da Theo'yu Seçmek kitabını okuduğum için ve ikisi de monster romance türünde yer aldığı için kurgu farklı olsa da kitabın temposunu, gidişatını baya benzettim. Kitabın sonlarında accık aksiyon oluyor ama bakalım artık ikinci kitaptan biraz umutluyum ne yalan söyleyeyim. Bu arada öyle büyük fantastik bir evren de beklemeyin. Tipik krallıklar, beylikler vs. Ben kitabın ilk sayfalarında bir harita beklerdim ama neyssse bu da nazarı olsun diyelim *-*
Brishen ve Ildiko'nun kimyası muhteşemdi. Ne bir çekişme, ne bir saçma sapan trip atma, tartışma, kendi kafalarından aksiyon yaratma veya liseli ergen tavırları (liseli gardaşlarım alınmayın piliz) vs hiçbiri yoktu. İkisi de çok olgun karakterlerdi. Birbirini tamamlayan böyle çiftlere bayılıyorum. Ikisini kucaklayıp lütfen böyle devam edin demek istiyorum <3 benden size bi cumhuriyet altını genşlerrr.
Kısacası ben çok sevdim. Tam cerezlik bir kitap çok fazla düşünmenize gerek kalmıyor. Kısa süreliğini sizi stresten uzaklaştırıp farklı bir dünyaya götürüyor. Okuyun seveceksiniz bana biraz da Kuş ve Kılıç kitabını da anımsattı. Aynılar demiyorum sadece karakterlerin olgun olması ve kurgunun ambiyansı ne bileyim anımsattı işte. Okuyun beğeneceksiniz sevgiler saygılar ☆