Yazarın diğer kitapları gibi bu kitabını da beğenerek okudum. Tarihi unsurlar yerinde kullanılmış, betimlemeler adeta sizi orada hissettiriyor. Osmanlı zamanında insanların yaşamı, eğlenceleri, düğünlerinin nasıl tertip edildiği konuları işlenirken, her bölümde aceba sonra ne olacak diyerek merakınız sürekli tutuluyor. Her bölüm başına konulmuş olan mesaj içerikli kısa hikayeler ise, sonrasında gelen bölümde mutlaka tam yerinde kullanılmış ve taşlar yerine oturuyor. Nefes nefese okunan, zamanında her ne kadar çok samimi arkadaş olan iki saray görevlisinin (Kazasker ve Defterdar) makam sevdası uğruna birbirine yaptıkları ve hüsranları anlatım tarzıyla insanı hikayenin içerisinde hissettiriyor. Okunmasını tavsiye ederim.