Siyonistlerin dünyayı nasıl ele geçirmeye başladığını ABD, İngiltere,Almanya Rusya ekseninde "siyon protokolleri" ni analiz ederek açıklamış.
İşin ilginç yanı kendisi de Dünyayı yönetmeye (ABD nezdinde) talip olduklarını ifade ediyor.
Yani siyonist=yazar olmuş oluyor. (Suçlu olarak Rusları görmesine rağmen.)
Bugün artık bu eşitlenmiş durumda. Siyonist=ABD.
Çelişkilerine rağmen ironik bir biçimde gerçekleşmiş öngörülen var.
Ki günümüzde de