Yine aşırı aşırı harika bir manga ile beraberiz.Bu seri benim için çok özel nedense.Ama çok fazla üzücü olay var ki kalbim buna dayanabilir mi emin değilim.Sevdiğiniz karakterlerin ölmesine hazırlanmalısınız bu seriyi okurken.Hikayesi,karakterleri herşeyi çok güzel.Şansınız varsa kesinlikle okuyun.