Şahsen ateistim, ancak Tanrı tartışmalarının önünü arkasını sağını solunu etraflıca okuyup incelemeyi, öğrenmeyi severim. Bu konudaki kitapları ise yazarlarının görüşlerini benimsemek ya da kendi görüşlerime destek bulmak için değil, okurken edindiğim bilgiler ile kendi görüşlerimi eleştirerek kendi zayıflıklarımı görerek keşfetmek ve kendimi geliştirebilmek için okurum. Lee Strobel'in kitabı da bu bağlamda çok faydalandığım eserlerden birisi oldu. Bazı argümanlarına katılmasam da, bazı argümanları da yeni bir şey öğrenmeme katkı sağladı. Bu nedenle okunmasını tavsiye edebilirim.