·576 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2024 20:52 Benim için okuması çok zor bir seri oldu maalesef. Güzel başlamıştık ama bir yerden sonra katlanılmaz derecede artan cinsellik, küfür vesaire kitaptan aşırı soğutmuştu. Resmen döngüye girmişlerdi, adam akıllı oturup konuşamıyorlar, olaylar hep aynı çevrede dönüp dolaşıyordu. Bu yüzden sürekli okumayı ertelemiştim.
Son kitapta ise her şey yerine oturduğu, tüm sırlar açığa çıktığı ve en ufak detayların bile arkasında zekice planlar döndüğünü gördüğümüz için güzel bir yere bağlandı hikaye. Aşkın'ı anlamaya ve kısım kısım hak vermeye başladığımız bir sonu okuduk. En önemlisi ise sürekli okumayı ertelemiş ve ara kitapların gereksiz cinsellikle boğulmuş olduğunu düşünsem de sonu öyle güzeldi ki... Gerçekten sonu okurken "V BİR EFSANE!" ve benzeri sloganlar kafamda dolanmaya başladı. Tabiki V, finalinde bile zekasını mükemmel derecede konuşturdu ve tüm hikayenin başlamasına sebep olan amacını yerine getirdi. V başardı. Adalet olsaydı V doğmazdı fakat V adaleti doğurdu.